srijeda, 8. ožujka 2017.


*DAN ŽENA*




Nismo se čuli neko vrijeme, ali danas sam uhvatila nešto slobodnog vremena i odlučila napisati post :) Svima nama: djevojkama, majkama, ženama, bakama, tetama... sretan nam naš dan! Sretan nam Međunarodni dan žena! <3 Od srca vam želim što manje briga i problema, a što više uživancije i radosti :) Da ne budete toliko opterećene vanjskim izgledom (nemojte misliti da mene to ne muči, upravo suprotno - to je gotovo ono prvo što uvijek primjetim na sebi i sve je to okej, dok ne prijeđe neke granice normale, dok ne postanete opsjednute time...), da uspijete tijekom dana pronaći malo više vremena za sebe i ono što volite raditi, da budete sretne, da u svakom danu pronalazite nešto lijepo, da se radujete, da volite i budete voljene, uglavnom želim vam sve najbolje! <3

Što da vam kažem... danas sam stvarno super! Posebice me oduševila nekolicina postova koje su objavili, doduše malo poznatiji dečki, a u nastavku ćete ih moći pročitati jer zaista smatram da su vrijedni dijeljenja. Ono što me malo, ah rastužilo je teška riječ, neugodno iznenadilo, jest kako druge baš briga haha Čula sam se danas s nekoliko prijatelja i nitko nije, niti onako spontano rekao/napisao : "Sretan ti Dan žena!" i to malo frustrira. Onak... kako ? Haha Nije da me pogodilo, samo zaista smatram da ako se tvoj otac može sjetiti koji je danas dan i kupiti tebi i mami karanfil (hvala tata :) ), da to može učiniti i bilo koji drugi dečko na svijetu. Ali očito će ti ovaj dan čestitati (dakle nije potrebno niti da ti išta kupi) samo onaj kome zaista nešto značiš. :)



Nevezano za to, hvala sufražetkinjama, hvala Clari Zetkin koja je predložila da obilježavamo ovaj dan i hvala svima, bilo ženama ili muškarcima koji su se borili za prava nas, žena. Iako ni danas nije bajna situacija (uvijek ima mjesta za napredak!), iako su i danas žene u pojedinim situacijama zapostavljene, s obzirom na prošlost daleko smo dogurali, ali možemo i još dalje, sve dok se značaj jedne žene u svijeti ne izjednači, ako ne i premaši značaj jednog muškarca haha

Da ne duljim, ono najbitnije što sam željela sam vam rekla, a u nastavku pročitajte na kako iskren i lijep način je Dino Purić, sudionik prve sezone emisije "The Voice", koji zasada ima jednu pjesmu "Prazna pitanja" koju vam svakako preporučam poslušati, čestitao svim ženama njihov dan :)


Drage žene. Divna ste bića. I najbolje ste. Zašto ste najbolje?
- Najbolje ste jer donosite novi život na ovaj svijet. Sam proces toga izgleda užasno bolno. Ja sam u agoniji kad se porežem dok se brijem. Toliko o tome.
- Najbolje ste jer jednom mjesečno morate prolazit kroz PMS i menstruaciju. Vjerujem da nije ugodno. Ne izgleda ugodno. Skidam vam kapu i divim vam se na snazi.
- Najbolje ste jer brijete skoro svaki centimetar svog tijela jer je nama babunima to privlačno.
- Najbolje ste jer nosite tange. Ne izgledaju udobno. Ali izgledaju dobro. Nama. Babunima.
- Najbolje ste jer ste savršen spoj iznimne nježnosti i neizmjerne snage.
- Najbolje ste jer ćete uvijek bolje multitaskat od nas babuna.
- Najbolje ste jer uvijek lijepo mirišete.
- Najbolje ste jer mi nećete otkinut glavu ako zgrabim maslinu s pizze koja je upravo došla a znam da vi volite maslinu.
- Najbolje ste jer ćete mi dati zadnji Merci od marcipana iako spadate u 0,2% ljudi na svijetu koji vole marcipan.
- Najbolje ste jer ćete nam reći da nam je bradurina seksi i da nam super stoji iako znam da vas bocka dok nas ljubite i grlite.
- Najbolje ste jer ćete ekšli pogledat sve Star Wars filmove s nama.
- Najbolje ste jer nas unatoč svim našim manama volite. Nas. Babune.
Sretan vam Dan Žena. Ostanite uvijek posebna svaka na svoj.
A vi babuni: čestitajte svim ženama svog života današnji dan. Zagrlite ih. A ako niste u prilici ili blizini, pošaljite im bar virtualnu lijepu riječ ili pokoju ružu. Evo jedna za sve vas: 🌹

Lecgou, žene! ŽENijalne ste. Dino Purić


Isto tako, pročitajte na koji način je poznati sociolog i autor mnogih knjiga poput "Ljubavologija"i "Umjetnost života", Bruno Šimleša, čestitao svima nama naš dan :)

Drage moje žene,
želim da njegujete svoje srce onako kako se trudite njegovati sve oko sebe!
Želim vam da ne stavljate potrebe svih drugih ispred svojih, da niste na zadnjem mjestu u svom životu i da nemate grižnju savjesti ako niste superžene koje bi sve trebale stići i moći, jer vidi čuda, ni mi nismo supermuškarci.
Želim vam da slavite svoju ženstvenost, da manje mučite sebe i druge žene oko izgleda te da se više posvetite peglanju svojih srca i umova, a ne tijela. Zapamtite, esencija ženstvenosti je u osjećaju sigurnosti u sebe. I zato vam se treba fućkati ako vam tijelo nije maksimalno ispeglano. Potrudite se da vam je srce ispeglano i da znate voljeti.
Želim vam da jasno i glasno kažete DA svemu što vas uzvisuje i jasno NE onima koji vas ne cijene dovoljno. Da, vi zaslužujete više! Zaslužujete primiti sve što znate i možete dati!
Želim da pronađete savršenu harmoniju između srca i uma jer zaslužujete maksimalno iskoristiti svoje potencijale!
Ma zapravo, želim da slavite sebe kako god znate i umijete! Ovaj bi nas dan trebao podsjetiti upravo na to!
- Moja klasična čestitka za Dan žena ili kako bi rekla moja kćerkica za Ženin dan :) Bruno Šimleša

Evo, drage moje, to bi bilo to za ovaj post. Uskoro, ako ne već i večeras ću objaviti post s mojim doživljajima s koncerta Parnog valjka koji se održao prošle subote u Areni Varaždin :) Do tada uživajte u radosti i ljubavi, i još jednom sretan vam 8. mart :)

Poruka dragim muškarcima :)

Nema komentara:

Objavi komentar