nedjelja, 9. travnja 2017.


*PROLJEĆE JE, A U MENI NEMIR...*


Konačno nam je stiglo proljeće! Doduše već prije 2 tjedna, ali nisam imala vremena prije napisati post. Pogađate zašto. Škola. Maturantica sam. Ispiti i usmeni napadaju. Dovoljno asocijacija :D Nadam se da ste mi vi dobro, ja se trudim biti. Trenutno u pozadini svira pjesma "Zamisli život u ritmu muzike za ples" od grupe Film i Jure Stublića <3 




Što da vam kažem, proljeće je moje omiljeno godišnje doba i jedva sam ga dočekala <3 Prije sat vremena sam došla kući s mise, danas je Cvjetnica pa smo nosili maslinove grančice, čak i mi u Podravini haha Polako se bliži Uskrs, evo već iduću nedjelju slavit ćemo usksnuće našeg Isusa. Probajmo ovih preostalih tjedan dana dati sve od sebe, ne ulaziti u sukobe, ne svađati se, već voljeti, ljubiti i prijateljevati s drugima. Jer sve je ljepše kad imaš s kime podijeliti svoje probleme, ali i radosne trenutke. 

fotkala Silvija ;)

Inače sam prošli četvrtak i petak bila u Zadru na državnom natjecanju "Opisujemo sustave", ali tome ću posvetiti poseban post da malo vidite ljepote Zadra, a i pročitate moje dojmove s ovog predivnog natjecanja.

Sutra opet ponedjeljak, opet škola... i prva dva sata tjelesni :D Ali ajde, utješi čovjeka kad zna da ide samo do srijede u školu i da slijede proljetni praznici <3 



Neću vas gnjaviti više s glupostima, trenutno nemam nešto pametno za pisati :P Uskoro idem na bratićev 13. rođendan, mama je pekla čokoladnu tortu, super izgleda i jedva čekamo da je probamo :D Ali naravno prije slavljenika Borne ne možemo doći na red :D Još trebam pročitati Šoljanov Kratki izlet za izlaganje u utorak, učiti biologiju i masu toga, ali... neću haha


fotkala Silvija ;)

Želim vam ugodan i radostan ostatak vikenda i ovog predivnog proljetnog dana! <3 Uživajte u ovim fotkama od kojih sam većinu uslikala ja, a one koje nisam, poslikala je moja frendica, također majstorica fotografije koju možete pratiti na instagramu @silvijaa98 ;) A ako vas interesira moj, to je @detelj21 :) Pozdrav do posta o Zadru :)

fotkala Silvija ;)

Nema komentara:

Objavi komentar