subota, 21. listopada 2017.


*ONO ŠTO SAM VAM OSTALA DUŽNA*


Dobra vam večer :) Znam da se nismo čuli gotovo mjesec dana, ali evo što da kažem u svoju obranu... dani prolaze kao ludi haha Planirala sam prije nego što odem u Zagreb napisati neki oproštajni post koji će biti ispunjen slikama s ovogodišnje berbe vinograda, posjeta Mariji Bistrici i sl. Međutim, ja sam u Zagrebu već 3 tjedna (dolazim za vikende doma) pa to više neće biti "oproštajni post" ali su mi fotke svejedno drage pa večeras ovdje objavljujem fotke i kratke osvrte povezane uz njih koje sam vam ostala dužna. Uživajte.

Ovogodišnja berba vinograda prošla je skroz okej. Vrijeme je bilo lijepo sunčano, urod je bio dobar (ali prošle godine bolji), ekipa okej, ali iskreno mi zbog nekog razloga nije bilo nešto posebno jer smo se svi relativno brzo razišli, svatko zbog svojih obaveza. Grožđe je bilo jaaaaako ukusno, i crno i bijelo, i to je praktički jedino što je meni najbitnije poslije svake berbe budući da vino ne pijem haha Za puni doživljaj tog lijepog dana u nastavku slijede fotke :)








Inače sam prije fakulteta išla i na šišanje te dva snopića kose (koliko je ispalo od moje relativno rijetke kose) ostavila frizerki koja je to prenijela udruzi koja tu kosu koristi za izradu perika za djecu oboljelu od malignih bolesti. Ovim putem apeliram da i vi učinite slično, posebice vi cure koje planirate skratiti podužu kosu. Nas to ništa ne boli, a nekome može pomoći i svijet mu/joj učiniti barem malo ljepšim i veselijim :) Prije odlaska u salon sam okinula fotku i Župne crkve Presvetog Trojstva u Ludbregu možda iz malo drugačije perspektive od one na koju smo navikli :)


I naposljetku da spomenem, kako sam zadnji vikend prije odlaska u Zagreb sa svojom obitelji, već tradicionalno, posjetila Hrvatsko nacionalno svetište Majke Božje Bistričke :) Krenuli smo ujutro mislim oko 8 h pa smo prije mise otišli na Kalvariju. Misu smo slušali vani ispred crkve, ne na otvorenom svetištu jer je bila kiša pa se tamo misno slavlje nije održalo. Kao i uvijek bilo mi je baš lijepo, iako je padala kiša, uživala sam :) 








Napunila sam baterije za novi izazov u životu te uz molitvu, pogled na Majku Božju Bistričku i čašu odličnog bezalkoholnog gvirca zaključila naš nedjeljni obiteljski posjet Mariji Bistrici. Na putu kući smo stali u restoranu brze hrane "Flamingo" u Novom Marofu i počastili se pizzama :)


Bio je to poprilično kratak post većinski ispunjen s fotkama koje sam željela objaviti. Ja vam želim ugodan ostatak večeri, dobru zabavu ako izlazite večeras i ugodnu nedjelju :) Čujemo se, nadam se uskoro, s postom o Zagrebu, novom životu kojeg vodim tamo, zanimljivim lokacijama, fotkama, dojmovima i sl. :) Do tada, lijep pozdrav!


Nema komentara:

Objavi komentar