srijeda, 19. listopada 2016.


*POLOŽILA PRVU POMOĆ!*

Odmah se na početku ispričavam što se nismo čuli gotovo 2 tjedna, ali zaista nisam imala vremena. Danas, i to samo danas se pojavila neka rupa, nešto slobodnog vremena koje sam iskoristila za gledanje predivnog filma "Siječanjsko vjenčanje"(original "June in January") na koje sam slučajno naišla na HRT2 danas oko 13h čim sam došla iz škole. Inače gotovo nikad ne palim TV, ali danas jesam jer sam imala manje sati i došla ranije doma. Ostatak slobodnog vremena potrošila sam na pisanje intervjua za sutra s gostima moje emisije i za pisanje samog programa. Naravno, kao i svakoga dana, bez glazbe ništa :)


I tako... naslov sve govori haha U petak sam položila i ispit iz prve pomoći. Tako da mi je sada "samo" ostala vožnja. Što se tiče tog petka... Na ispit smo trebali krenuti u 13h, ali su kasnije premjestili termin na 12h. Uglavnom, cijelo jutro sam bila jako nervozna, nestrpljiva, uzbuđena... sve i svašta uglavnom haha Najviše od svega bojala sam se tog ispita. Onda sam ujutro nazvala svoju baku koja me, kao i uvijek, utješila, izmamila mi osmijeh na lice i onda je nekako bilo lakše... :) Dođemo mi tamo i onda lijepo vani na zimi, jer zaista je bilo jako zima, čekamo doktorice pola sata. I tako... dođe na mene red, kad sam izvukla karticu s pitanjima, već sam imala scenarij da ću pasti. Međutim nisam bila tako loša. Pitanja:1. ozebline- tu sam počela pričati za pothlađivanje što ima veze, ali ipak nije to to, 2. dugotrajno besvjesno stanje- super sam pokazala bočni položaj, 3. zaustavljanje krvarenja pritiskom na ranu. I tako, veli doktorica da sam položila, ja sretna i zadovoljna gibam van iz prostorije, sjedam u auto svog instruktora zajedno s dva dečka i jednom curom koja nas je vozila doma. Milina od osjećaja haha


I onda mi je bila malo strka jer je to bio petak prije ovoga tjedna u kojem sam pisala, tj. još moram dva od 5 ispita. Taj petak navečer, nisam imala uživo emisiju već sam ju snimila jer sam išla prijateljici na 18. rođendan. Otišla sam spavati u 4 ujutro, a tu subotu išla sam u 15h autom u Slavoniju sa svojom obitelji na vjenčanje rodbine. Što da kažem, bilo mi je predivno. Slavoniji ću uskoro posvetiti jedan zasebni post da ovaj ne bude predugačak s previše tema haha

NEKI KORISNI SAVJETI ZA ISPIT IZ PRVE POMOĆI U SKLOPU AUTOŠKOLE:
- čitajte knjigu i probajte naučiti primijeniti ono što u njoj piše, posebice kad se radi o zbrinjavanju ozljeda, bočnom položaju, reanimaciji, imobilizacijama i sl. jer na kraju krajeva na ispitu vam svakako dolazi barem jedno, često dva praktična pitanja gdje nešto morate pokazati.
- učite s razumijevanjem, ne štrebajte definicije napamet, slobodno si ih pojednostavite i tako naučite ako niste izgubili/ izostavili bit same definicije
- ako trebate pitanja za ponavljanje i njihova rješenja u kojima je pokriveno gotovo čitavo gradivo javite mi se u komentarima da vam pošaljem datoteke
- zamolite nekoga da vam glumi unesrećenu osobu i na njemu isprobajte sve imobilizacije, položaje, zamatanja i sl. jer lakše je kad to zaista učinite nego kad samo imate u glavi kako biste trebali zbrinuti neku ozljedu; ja sam dobrih sat vremena mučila svog brata pri čemu smo se dobro nasmijali haha i jako sam mu zahvalna na tome, jer sam onda bila sigurna da znam pravilno izvesti imobilizaciju i sl.
- na dan samog ispita, sasvim slučajno naišla sam na super videje Hrvatskog Crvenog križa na kojima su odlično prikazane imobilizacije, bočni položaj i reanimacija, stoga njihove linkove stavljam ovdje: (klikni da vidiš): https://www.youtube.com/watchv=p312fOXVAjM&list=PLfsNk6aWYAiHjdp6nDXqBReMEYl_MxP_r

masaža srca

meni osobno najdraža i najjednostavnija imobilizacija, inače je dobra i za ispravljanje kralježnice

Nadam se da sam vam barem malo pomogla i olakšala učenje za test iz prve pomoći :) 

Ništa, izdržite još sutra i prekosutra, pa se čujemo za vikend, a najprije u petak u 20 h na valu Radio Ludbrega (93,4 MHz) u sklopu moje emisije "Bijele starke". Imate live stream na Internetu ako želite slušati, a ne možete primiti tu radiofrekvenciju :) Ja gibam na učenje geografije i filozofije :P Pozdrav do skorog javljanja :)

Nema komentara:

Objavi komentar