srijeda, 14. rujna 2016.


*POLOŽILA PROPISE!*



Da, nisam se javljala neko vrijeme... kakvih tjedan dana, ali sad sam tu! Svo slobodno vrijeme posvetila sam učenju i rješavanju primjera ispita kako bih mogla položiti ispit iz "Prometnih propisa i pravila" u sklopu moje autoškole. I da, položila s prve i presretna sam! Možda to nekome ne bi bila neka velika stvar, ali meni znači puno. Pao mi je ooogroman kamen sa srca, kak ja volim reći: jedna briga manje haha

Čeka me još prva pomoć, baš sam danas imala prvo predavanje (uz praktičnu vježbu), a vožnja tek u studenom, budući da u prvom mjesecu punim 18 godina, a po novim pravilima ispit iz vožnje možete polagati tek kada imate 18 godina :) Zašto pišem ovaj post? Pod broj 1 jer se dugo nismo čuli haha i pod broj 2 ako bude netko uskoro išao na vozački da zna otprilike što ga očekuje. Naravno, svaka autoškola funkcionira na svoj način, ali sve vam je to u globalu isto. Ista pravila vrijede za sve :)


Pa što se tiče propisa, trebali biste dobiti knjigu "Postani vozač" koju izdaje HAK. Lijepo učite iz te knjige. Knjiga ima hrpetinu informacija, a većinu stvari dovoljno je samo jedanput pročitati. Ono što je ključ svega jest da rješavate sve moguće primjere testa na koje naiđete. Pritom morate paziti na to da dosta njih zna katkad biti krivo ispravljenih, stoga je bitno da nađete neki pouzdani izvor (knjigu ili pitate svog predavača) kako biste se uvjerili u točan odgovor na pojedino pitanje s čijim točnim odgovorom se baš i ne slažete i sl. :)



Ja sam imala zaista odličnog predavača i on nam je na USB-u dao dosta testova, a i na samoj nastavi u sklopu autoškole smo kakvih 4 dana rješavali samo primjere testova i to mi je jako puno pomoglo. Prijatelji koji su položili propise par tjedana prije mene, predložili su mi odličnu aplikaciju koju možete skinuti preko Google playa na svoje mobitele, a zove se logično: "Autoškola" haha Aplikacija izgleda ovako da znate koju skinuti ako slučajno bude nedoumica... :)


Moram reći da sam izuzetno zadovoljna s ovom aplikacijom, iako mi je trebalo neko vrijeme da položim test na ovoj aplikaciji jer su pitanja bila teže od onih na koje sam navikla. Ima super slika, možete ih zumirati kad rješavate pitanje, a kad dođete polagati baš pravi ispit slike su obično dobre veličine i sve se da lijepo vidjeti, barem je tako bilo kod mene :)

Što da vam još kažem, za provježbati raskrižja vam je super stranica ZG-4. Tu stisnite "Prednost prolaska 60 pitanja" i provjerite kako vam leže raskrižja. Za početak trebate primijetiti od strane koga je reguliran promet na raskrižju: policajac ili ovlaštena osoba, semafor, prometni znak ili pravilo desne strane. Po tom redu gledate, jer ako primjerice imate semafor na kojem je crveno svjetlo, znak stop, a policajac vam znakom pokazuje da je vama dozvoljen prolazak, vi ćete nastaviti voziti uz povećan oprez. Prioriteti idu upravo ovako kako sam ih prethodno nabrojila :) To naučite i dobar dio raskrižja riješit ćete zahvaljujući samo tome :) Zapamtite da je jako bitno da shvaćate raskrižja, jer ako pogriješite samo jedno raskrižje na pravom testu, padate cjelokupan ispit bez obzira na iznos bodova. Ali raskrižja zaista nisu teška. Meni je to bio čak i najlakši dio testa, a i stalno se vrte gotovo iste slike po svim testovima...


Ne znam što bih vam još mogla reći u vezi toga... E da, test ima 38 pitanja te ukupno nosi 120 bodova, a 108 je dovoljno za prolaz. Međutim kao što sam već napomenula ako primjerice imate 110 bodova, a krivo ste riješili pitanje s raskrižjem, nažalost, padate. Najbitnije je da se skoncentrirate, uzmete si dovoljno vremena za pripreme i ne paničarite! Sve će biti dobro :) A i ako padnete, znajte da se svima može desiti, nije kraj svijeta. Drugi puta ćete se bolje pripremiti i probati položiti :) Samo učite, vježbajte po primjerima testova i mislite pozitivno :) Ne treba vam dodatan stres, iako meni je srce ubrzano lupalo kako sam se približavala kraju testa, ali sasvim je normalno biti uzbuđen :) Na kraju krajeva, svi smo mi ljudi od krvi i mesa :)

Bilo da si već iskusan vozač, mladi vozač ili ćeš to tek postati, jedno zapamti:
 Ako piješ, ne vozi!

***

Što se tiče mene, inače sam dobro. Sad se stvari polako vraćaju u normalu, već su počele prve školske obaveze, dosadne obrade, domaće zadaće i sl... Uglavnom, sve ono što mi učenici obožavamo :P Još uvijek imam svoju emisiju za mlade "Bijele starke" na Radio Ludbregu (93,4 MHz), a baš sutra vodim i redovni program od 12h do 15h budući da imam samo 4 sata u školi jer još raspored nije posložen kak spada :) Još nisam nastavila s vježbanjem, nadam se da ću sutra... bolest me spriječila pa je počela škola, pa sad vozački, ali naći ću ja vremena i za to haha Moram, zdravlje je u pitanju i još puuuno toga dobroga što redovito vježbanje i zdravija prehrana donose :) Želim vam ugodan vikend koji se sve više i više bliži :) Čujemo se uskoro :)


Nema komentara:

Objavi komentar