četvrtak, 7. srpnja 2016.


*DJEVOJKA SA SELA*

Ipak mi vrag nije dao mira kak bi mi rekli, pa sam odlučila napisati još jedan post u kojem ću se predstaviti prije odlaska na more :)

Rođena sam 20. siječnja 1999. godine kao curica plavih očiju koje su voljele puno istraživati. Kao mala pričala sam sto na sat, a spavala jako malo, tako da, sa mnom je bilo veselo :D Na krštenju sam plakala i vrištala pa je župnik rekao da ću biti nova Tereza Kesovija haha

Govorili su mi da sam bila pametno dijete, u kratkom roku sam iscrtala i ispisala sve moguće bilježnice koje su mi roditelji kupili i uvijek kad je poslije ručka bio izbor: pisati domaću zadaću ili spavati, Draženka je UVIJEK odabrala pisati zadaću, jer nije voljela spavati :D Možda zbog toga nisam viša od 1,58 m, al´ nema veze :)

Što se tiče škole, svih osam razreda osnovnoškolskog obrazovanja prošla sam s odličnim uspjehom, a zasad tako prolazim i srednju :D Na jesen ću biti maturantica Opće gimnazije i eto uskoro ću zatvoriti i to svoje poglavlje u životu te otvoriti novo (faks). Međutim, prije toga moram položiti predragu mi Državnu maturu :P 

Volim čitati dobre knjige (krimići Agathe Christie, knjige s odjela psihologije, romane), obožaaavam slušati glazbu i zaista mislim da bez nje ne bih mogla živjeti jer ne prođe dan, ma što dan, sat da si ne pustim neku pjesmu bilo na internetu, CD-u, radiju ili sl. Ovisna sam o nakitu (priznajem), uvijek si kupim ili napravim još i stvarno ga obožavam :) Volim slatko (iako znam da nije pretjerano zdravo, al što danas jest zdravo?) Jako volim prirodu, životinje, posebice leptire :) Inače imam mali milijun slika leptira, ali su mi sve na starom računalu, stoga kad ih prebacim, pokazat ću ih vam, da vidite ova krasna malena bića :)

jedan predivan okaš :)

Volim plesati, posebice latinoameričke plesove :D Završila sam u osnovnoj plesnu školu "Bolero" i ima jedna anegdota, nema veze, reći ću vam je, ako post bude predugačak, nemojte me kamenovati :D Uglavnom, u ono doba kad sam ja bila 4. raz. osnovne, Ples za zvijezdama bio je dosta popularan show, tek je to sve počelo i onda sam se ja nadala da će kao učitelj u plesnoj školi doći Ištvan Varga ili Nicolas, a došao je zapravo jedan malo stariji gospodin od 50, 60 godina :D Ali, zaista je bio dobar učitelj i super mi je bilo na toj plesnoj školi :) 

ovog gospodina sam ja očekivala :)

Dok s druge strane u 6. ili 7. razredu osnovne sam upisala drugu plesnu školu, koja se bavila baš koreografijom na pjesme, a ne isključivo plesovima (tipa cha cha, salsa, engleski valcer i sl.) i na toj plesnoj školi mi se na prvu jako dopalo, učitelj je bio super no međutim na jednom treningu smo učili 3 različite koreografije i onda na drugom opet nešto novo, tako da ti se zmješa haha. Raspored je bio loš, ali pokreti super, no od te plesne škole sam kao većina učenika odustala upravo zbog tog razloga.

Što se tiče fakulteta, planiram upisati psihologiju, međutim svjesna sam da ću se morati dobro naraditi da super napišem maturu, budući da psihologija traži višu razinu svih obaveznih predmeta. Tako da, sretno mi bilo i svima vama koji se uskoro upisujete na faks.

I na kraju, još da objasnim naslov :) Da, živim na selu i ne sramim se toga, dapače s jedne strane mi je drago. Drago mi je da mogu ubrati mahune, grašak, mrkvu, paradajz, papriku i ostalo povrće sa svog vrta :) Drago mi je što mogu svaki dan za doručak ako poželim jesti kajganu od domaćih jaja :D Drago mi je što imam pametnu ženku njemačkog ovčara koja koliko god je velika još je dijete po zaigranosti :)

Opet, s druge strane mi je žao što ne idem često u muzeje, kazališta, kino i sl. Ali zato idem u gorice, berem grožđe i ostalo voće. Nekad se ja i moja obitelj pošteno naradimo (čitaj često), ali ipak nema ljepšeg kad jedeš svoje grožđe i piješ svoje vino, vjerojatno (ne znam, jer ne pijem). Tamo je uvijek svjež, čisti zrak, predivan pogled, čista, mirna priroda... :) 

prije prošlogodišnje berbe (jutro)
ovo proljeće 2016.

S takvog kopnenog podneblja, ravne Podravine, uskoro nakratko selim na more, pa javim dojmove kad se vratim :)




Nema komentara:

Objavi komentar