srijeda, 6. srpnja 2016.


*PRVI POST*


Bok svima! Dobrodošli na Draženkin svijet :) Moje ime je, kao što ste već i mogli zaključiti po naslovu, Draženka i ovo je moj prvi blog. (Jeeeeej )

Na ovom blogu nalazit će se moji savjeti za mlade (škola, izlasci, frizure, moda) te općeniti savjeti kako živjeti život punim plućima i u ovoj našoj državi :) Međutim neću vam samo davati savjete, već ću ovdje objavljivati neke nove pjesme koje se meni sviđaju ili neki videji  i sl. Na ovom blogu slobodno možete pisati svoje komentare na moje postove, da imam neku povratnu informaciju od vas :)

Moja vizija je da ovaj blog posluži svima, posebice mladima jer ću ovdje opisivati situacije u kojima sam se našla, ono što me čeka i što sam prošla vezano za školu i općenito za život. Slobodno napišite svoje mišljenje o nekoj temi koju ću obraditi, svaki komentar je dobrodošao (osim ako ne vrijeđa nekoga :D ). Voljela bih i ja naučiti nešto od vas, kao što ćete i vi nadam se naučiti nešto od mene :)

To bi bilo to od prvog posta u kojem se nisam nešto detaljno predstavila, za to ću napisati baš jedan poseban post i reći neke osnovne informacije o sebi. Uživajte u ljetu, a idući post očekujte kroz tjedan-dva nakon što se vratim s mora :)

Ovaj prvi post zaključujem s već dobro znanom pjesmom koja mnogima (kao i meni) odzvanja u ušima, međutim pjesma je prigodna budući da je ovo uvodni post :) Pozdrav do idućeg posta :)

Nema komentara:

Objavi komentar