subota, 30. srpnja 2016.


*MORE 2016.*

Za početak, ispričavam se što ste ovaj post čekali duže vrijeme, ali vjerujte mi kad sam došla s mora cijeli ovaj tjedan bila sam prezauzeta, iako neke stvari su se mogle odgoditi (poput preslušavanja novog albuma "Katarza" grupe Adastra), ali život se mora živjeti kako želiš. :)

Sveukupno sam provela 2 tjedna na moru, i... da, uživala sam i bilo je predivno :) Ljetovala sam u Šišanu, to je mjestašce u blizini Medulina, okolica Pule. Moram reći, bez ikakvog preuveličavanja, da je tamo najčišće i najljepše more koje sam ikada vidjela. Zaista je predivno.




Bila sam jedan dan u Medulinu na kupanju, međutim nije mi se previše svidjelo, voda je pretopla, plaža je pjeskovita pa je sve prljavo i more je preplitko :D Ali imaju fora suncobrančiće i lokal odmah uz plažu (doduše to ima i Šišan) koji nudi prave limunade (kiselo!!) haha



Što sam radila na moru? Pa najviše sam se kupala, naravno :D Ujutro i popodne, dakle 2 puta dnevno. Bilo je lijepo vrijeme, osim 4 dana kiše, bure i hladnoće haha Ali preživjeli smo i to, došlo je sunce i  sve je opet bilo po starom :) Također sam pročitala knjigu "Ako ostanem" autorice Gayle Forman. Svim ljubiteljima romana, romantičnih ali i tužnih, preporučujem ovu knjigu. Možete pogledati i film i vjerujte mi, trebat će vam maramice. Ali vrijedi svega toga. Naučit ćete cijeniti svoj život i shvatiti koliko puno imate, iako smatrate da vam još nešto fali...

Što se tiče izlazaka, par puta sam otišla u lokalni bar "Murva" i tamo probala istarsko piće, Pašaretu koja je jako fina :) Za oproštaljku od mora u petak sam sa svojom obitelji šetala do Fažane, a u subotu navečer bila sam na koncertu Hladnog piva i Dubioze kolektiv u Medulinu, u sklopu Adira Summer Festa. Bilo je odlično!! Osobno, više volim Dubiozu :) Znam samo nekoliko poznatijih pjesama Hladnog piva, stoga mi je dobar dio koncerta bilo dosadno i umalo sam zaspala jer je bilo već i kasno, no kad je Dubioza došla na binu, skroz sam se razbudila. Jednostavno, stvar sa Dubiozom kolektiv jest, da ako i ne znate sve njihove pjesme, možete se odlično provesti na koncertu, jer su tako veseli, imaju predobru komunikaciju s publikom i svaka pjesma je veselog ritma. Čega je sve bilo? Skakanja, pjevanja, plesanja, uživanja... jednostavno senzacija :) Dubioza je ZAKON!!!
Valbandon
Predivan zalazak sunca u Valbandonu
Mutna Dubioza u Medulinu (bilo je oko 8.000 ljudi)

To bi bilo to što se tiče ovog posta, nadam se da ćete i vi uživati na moru, a ako nećete ići ove godine, možda bude prilike iduće :) Do tada uživajte u fotkama :) Ubrzo očekujte mnoštvo novih zanimljivih postova, probat ću se malo orijentirati na modu, otkrit ću vam što meni znači ime "Bijele starke", sastavit ću neke super playliste (strane i domaće) i tako... družit ćemo se još dugo ;)

Nema komentara:

Objavi komentar