subota, 30. srpnja 2016.


*NOVE DOBRE DOMAĆE PJESME*

1. TS Vranac - Zauvijek ti i ja (spot sniman u BiH na vodopadu Kravice)
2. Nina Badrić - Dani i godine
3. Oliver i Gibonni - Sreća
4. Marin Jurič Čivro - Pjesma za tebe (prva Marinova autorska pjesma)
5. Klapa Rišpet - Reći ćeš mi fala (Ivan Pažanin u spotu)
6. Parni Valjak - Za malo nježnosti
7. Gibonni - Onako, od oka (Doris Pinčić i Slavko Sobin u spotu)
8. Jacques Houdek - Pričaj (spot snimljen u Londonu)
9. Marko Tolja - Gdje smo mi
10. Željko Bebek - Ja po kafanama
11. David Temelkov - Dišem za nas
12. Pravila igre - Okovano srce
13. Pravila igre - Na tvojim usnama
14. Meritas - Pričaj mi
15. Tomislav Užarević - Njen zvuk
16. Saša Kovačević - Zamalo tvoj (spot sniman na Kubi)
17. Saša Kovačević - Temperatura (spot sniman na Kubi)
18. Filip Dizdar - Daleko
19. Posegana - Na na na
20. Iva Ćurić - Ne možeš
21. Mia Dimšić - Život nije siv (pozitivna pjesma potrebna u svakodnevnici)
22. Vedran Ljubenko - Papučar (pjesma zanimljive problematike)
23. Mateo Pilat - Gelosia
24. Ruža Janiš - Neke dane (prva pjesma pobjednice 2. sezone The Voica)
25. Colonia - Lei lei (odlična pjesma za ples)
26. Ivan Zak - Meni se s tobom
27. Antonija Šola - Volimo se volimo
28. Mejaši i Crvena jabuka - Noćima, danima
29. LEXINGTON - Ljetne kiše
30. Kumovi - Zato me ne pitaj
31. Učiteljice i Tarapana band - Ako mi se ne spava
32. ET - Ako možeš, oprosti
33. Jasmin Stavros i Barabe - Kraljevi zabave
34. Fluentes - Plavuša (predobra obrada već dobro znane Kićine pjesme)
35. Ivan Zak - Sve si moje (simpatičan spot)
36. Žanamari - Isti se prepoznaju
37. JOY - Sada imaš sve
38. Teška industrija i Željko Bebek - Jednom daje nam Bog 
39. TS Kas - S kojeg si planeta
40. Miroslav Škoro - Vrijedilo je (još jedna domoljubna pjesma iz Škorine glave)


Evo, to je lista novih domaćih pjesama koje se meni sviđaju. Vidite i sami da su poredane bez nekakvog redoslijeda u žanru glazbe ili sl. Ako tražite Sandru Afriku, Rozgu ili Severinu, odmah vam kažem da ove izvođačice nećete naći na ovom popisu. Znate, postoji razlika između umjetnosti i onog što se danas prezentira kao umjetnost, a to svakako nije :) Svatko neka sluša što mu je drago, a ako će kome ova playlista pomoći ubiti dosadu, nitko sretniji od mene. Uživajte u ljetu! :)



Nema komentara:

Objavi komentar