ponedjeljak, 8. kolovoza 2016.


*BIJELE STARKE*

logo emisije

Evo, danas sam vam konačno (nakon tjedan dana pauze od bloga) odlučila otkriti što za mene znači ime "Bijele starke". E sad, naravno većini bi na pamet palo ono što je očito - čovječe, šta briješ, radi se o običnim bijelim conversicama koje danas imaju doslovce SVI. E pa... baš se i ne radi o tome, bar ne u potpunosti :D

"Bijele starke" naziv je moje radio-emisije koja se emitira svakog petka u 20 h na valu Radio Ludbrega (93,4 MHz). Ako želite poslušati emisiju, a ne možete primiti frekvenciju na svom radio-prijamniku, ovdje postoji live stream: http://www.radio-ludbreg.hr/radio/live-stream

Letak koji sam izradila s ciljem promoviranja moje emisije 

Uglavnom, da, ja sam urednica i voditeljica emisije. Sama sam osmislila čitavi koncept, uz pomoć svoje obitelji ime emisije (iako sada možda mislite da nije ništa posebno, ali vjerujte svi zajedno smo došli do tog imena, stoga mi to puno znači) sama upravljam programom, sama odabirem pjesme, pišem emisiju i još brdo drugih stvari. Da li mi se sviđa taj posao? DA, ne bih ga mijenjala ni za što na svijetu :) Ta emisija je dio mene i stvarno mi puno znači. Prva emisija mogla se čuti na već spomenutom radiju 19.2.2016. :) Ovog petka vodit ću svoju 24. emisiju :)

Ako ste se ikad pitali kako to izgleda u studiju... :)




To je emisija za mlade u kojoj svakog petka obrađujem neku temu, slušamo dobre strane i domaće pjesme, pričam viceve, katkad čitam poslovice, zanimljive činjenice, modne savjete, novosti iz svijeta slavnih i sl. :)

Ako vam se sviđa sve što sam vam rekla o emisiji, slobodno je poslušajte i javite kako vam se dopala :) Emisiju inače možete pratiti i na Facebook stranici : https://www.facebook.com/bijelestarke/

Pozdrav do idućeg posta uz pjesmu koja je jingle emisije: https://www.youtube.com/watch?v=KyHWEU-QAsg  :)

Nema komentara:

Objavi komentar