utorak, 30. kolovoza 2016.


*MOJE NAJMILIJE STVARI ZA LJEPOTU*
(šminka, parfemi, lakovi za nokte, njega lica)

Danas sam s vama odlučila podijeliti ono što volim. Nitko mi nije platio da promoviram određeni brend, ovaj post pišem isključivo da vidite što koristim od šminke, parfema i sl. :) Nadam se da će vam se svidjeti.

1. ŠMINKA
Svi koji me poznaju znaju da se ne šminkam pretjerano, volim umjereno :) Dakle, stavim BB kremu za masnu kožu (ova izdužena tuba) koju sam kupila na preporuku frendice i jako sam zadovoljna s njom. Lijepo matira, ne sjajiš se ko božićno drvce i dobro prekriva. :) Zatim obično nanesem sjenilo, trenutno sam zaljubljena u ovu essence ROSES paletu koju sam si nedavno kupila <3 A jako volim i bijelu i zelenu nijansu :) Onda stavim maskaru, na slici možete vidjeti koje 3 koristim. Usudim se reći da je AVON maskara najgušća, dok CATRICE maskara počešlja trepavice i malo ih izduži, a ova nova essence koju sam kupila na preporuku cure sa bloga http://candymakeupgirl.blogspot.hr/ koju možete pratiti i na fejsu -> Candy Makeup Girl jako lijepo izduži trepavice i baš im da neki dašak elegancije :) I na kraju stavim sjajilo, trenutno mi je najdraže od essenca XXXL shine u svijetloj nijansi. Ili stavim ruž, jako volim AVONOV i essensov, volim te nude nijanse <3 A ako ne stavim ruž niti sjajilo, niti tekući ruž, onda stavim MAYBELINE baby lips koje su mi stvarno super, ruževi koji njeguju <3 Ili jednostavno MELEM u sticku zimi, a po ljeti može i plavi balzam za usne iz Kozma :) I to je to što se tiče šminke - jednostavno kao što sam i rekla, a opet meni sasvim dovoljno. :) Što se tiče skidanja šminke, koristim vodu i olea sensitive vlažne maramice jer me od drugih peče lice, jer imam osjetljivu kožu. Iako ponekad me zna peći i od ovih pa namažem taj dio lica becutan ili nivea baby kremicom :)

  


 





2. PARFEMI
Moj omiljeni parfem je Wonderstruck od Taylor Swift. Jako lijepo miriši, lagano, osvježavajuće, a opet zavodnički <3 Od ostalih parfema, mirisom su me oduševili Beyoncin RISE, ali tamnije pakovanje. Svjetlije i malo veće pakovanje isto lijepo miriši, ali nema jako intenzivan miris i dosta kratko se drži na koži. UNTOLD sam kupila svojoj mami nedavno za rođendan, očarana je i ona i ja. Essence like a first day in a spring obožavam nositi na proljeće, a trenutno mi je srce ukrao novi parfem iz njihove kolekcije like a day in a candy shop. Iako su to sve essensove toaletne vode, vjerujte mi, jako dugo drže na koži i zaista su izvanrednog mirisa, posebice ovaj novi candy. Još volim Galla toaletne vode isto jakog mirisa i kvalitete kao parfem, Sensual miris, to nisam fotkala jer mi je sve prazno, a i ne znam da li će se to još prodavati, jer u Kozmo prodavaonici di ja kupujem toga više nema... Ali inače su zgodni za kupiti nekome za rođendan ili kupiš sebi pa imaš u torbi jer su manjeg prozirnog pakovanja, kao da su zapakovani u izduženi dijamant i jako su praktični :) Nadam se da ću ih uskoro opet vidjeti i kupiti, ali kažem candy me trenutno oborio s nogu, obavezno probajte ;)

 




3. LAKOVI ZA NOKTE
Doma imam hrpetinu lakova za nokte, kao i većina cura, ali ipak samo su neke nijanse omiljene... :)

Nude nijanse i šljokiceee
ove 3 nijanse su mi najdraže i već moram kupit nove polako :)
2 najdraže vesele nijanse

I nigdje bez bijele :) Ovu gustu bijelu volim kombinirati sa šljokicama, a prozirna je za svaki dan :)

4. KAKO SE RJEŠAVAM PRIŠTIĆA?
Otkad sam krenula u 5. razred i došla u pubertet, imam problema s prištićima. Kroz godine su se mijenjala mjesta pojavljivanja, na početku čelo, sada obrazi, te oblik, prvo manji i brojniji, sada veći ko flekice. Probala sam sve i svašta, ali najviše mi pomaže i jaaako sam sretna sa svojim licem danas, zahvaljujući LAROSHE-POSAY proizvodima. Jesu malo skuplji, ali su zaista kvalitetni. Odlično pašu mojoj masnoj koži, ne maste ju dodatno. Prvo umijete lice vodom, nanesete gel i isperete ga i osušite lice tapkanjem ručnika. Nakon toga samo premažete lice u tankom sloju gelom u tubici što se brzo osuši i imate osjećaj da vam je koža suha, meka, taman kako treba biti, a ne masna kao što neki gelovi znaju napraviti... :)



To bi bilo to od ovog posta, nadam se da vam se sviđa i da sam vam barem malo pomogla u odabiru šminke, parfema ili lakova. Imajte na umu da nemamo svi isti tip kože te ukus pa je sasvim normalno da svima neće odgovarati maskara koju ja koristim, parfem koji obožavam ili gelovi za umivanje lica. Ali uvijek vrijedi probati! Kupite manje, jeftinije pakovanje i isprobajte, samo tako ćete znati da li vam taj proizvod odgovara ili ne :)

E, da, zamalo sam zaboravila. Na Facebook stranici moje radio-emisije "Bijele starke" je u tijeku nagradna igra koja traje do subote, 10.9.2016., stoga ako želite osvojiti proizvode sa slike, zaigrajte igru na  Bijele starke :)



3 komentara:

  1. Jako lijepa kolekcija, ali ženo draga kad ćeš ti te sve parfeme potrošiti 😍 zezam se malo.
    Imam jako lijep blog , samo tako nastavi 😘

    Ukoliko želiš pogledaj moj blog ---> www.valentina-grahovac.iz.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. *imaš jako lijepi blog (autocorrect -_-)

      Izbriši
  2. Potrošit ću, bez brige, nisu svi puni do kraja :D Hvala ti, drago mi je što ti se sviđa moj blog :) Svakako ću pogledati tvoj blog ;)

    OdgovoriIzbriši