nedjelja, 20. kolovoza 2017.


*MORE 2017.*

Evo mene opet s obećanim postom o moru. Nedavno sam se zaista odmorila i napunila baterije za faks i sve novo što me čeka :) 3 i pol tjedna provela sam u predivnom mjestašcu Šišan (Istra). Većinom je bilo jako lijepo vrijeme, sunčano i vruće, izuzev dan-dva kad je bila kiša i nevrijeme. Tamo mi je svaki dan u principu bio isti. Ustajanje u 7:30 kad sam išla na teretanu na otvorenom s bakom malo vježbati, zatim povratak oko pola 9, doručak i zatim sam obično čitala neku knjigu, slušala glazbu ili pisala neke materijale za emisiju. Samo sam se nekoliko dana kupala i prijepodne budući da sam prirodno jako svijetle puti i lako izgorim iako se dobro namažem pa se nisam željela izlagati najjačem suncu. Tako da sam prijepodne osim navedenih aktivnosti pomagala oko pripreme ručka. Nakon ručka sam znala pogledati koji film ili seriju, a nerijetko i odspavati sat, dva. Tako da smo se kupati obično išli oko 17 h i tamo bili do 19:30 h otprilike. Nakon toga tuširanje, večera, malo tv, mobitel i oko 23 h sam krenula na počinak. I tako svaki dan osim par dana kad smo išli navečer nekamo van u šetnju (Medulin, Fažana).




Svaku nedjelju sam išla na misu u obližnju crkvu, a u utorak smo bili na misi i na prošeciji budući da je bio blagdan Velike Gospe. Što se tiče Šišana kao mjestašca, ovo mi je druga godina da tamo ljetujem i jako sam zadovoljna morem. Bez ikakvog preuveličavanja, ono je najljepše koje sam dosad vidjela. Neizmjerno je čisto, prepuno predivnih malih živih stvorenja <3 Selo kao selo je u principu malo jadno, bar dio oko nogometnog igrališta zato jer se nitko za to baš i ne brine pa ima smeća oko teretane na otvorenom i sl. Kad uđete u centar, tamo je okej. Sve u svemu, super sam se provela i naravno pila pašaretu, istarsko piće (bezalkoholno gazirano piće s okusom crvene naranče, ali je nekako posebno fino haha). 





Dvije večeri išli smo u Medulin koji je uvijek krcat turistima upravo zato jer nudi bogatu gastronomsku ponudu, koktel barove, disco klubove i sl. Tamo ima jako puno kak mi tu kažemo "licitari" haha Pa si možete kupiti odjeću, sunčane naočale, nakit i tisuću drugih stvari haha Ali inače je ovako za večernju šetnju, izlazak, odlično ;)





Isto tako smo jednu večer išli i u Valbandon, mjesto gdje smo do prije pet godina (toliko je prošlo otkako su zatvorili kamp) redovito svake godine ljetovali još otkako sam ja bila mala. Upravo zato, uvijek kad dođem tamo me uhvati neka nostalgija i srce bude sretno <3 Pa smo, kao što smo to nekada često radili, krenuli pješice iz Valbandona do Fažane. Šećeš se uz obalu pa ti tih par kilometara jako brzo prođe, a pogled je jednostavno predivan, posebice ako naletiš na zalazak sunca (oko 20 h) kao što smo mi imali sreće <3












To je ukratko to o mojim doživljajima s ovogodišnjeg ljetovanja, nadam se da sam vas zaintrigirala i da ćete iduće godine otići posjetiti Šišan ili se prošetati do Fažane. Ovo je bio više vizualan post jer slika ipak govori tisuću riječi. Uskoro vas očekuje mnoštvo zanimljivih stvari na blogu. Lijep pozdrav! :)



Nema komentara:

Objavi komentar