subota, 19. kolovoza 2017.


*POVRATAK*


"Ko zna (ah nitko ništa ne zna. / Krhko je znanje!) / Možda je pao trag istine u me, / A možda su sanje / Još bi nam mogla desiti se ljubav / Desiti - velim, / Ali ja ne znam da li da je želim / Ili ne želim." Bili su ovo stihovi dragog nam Dobriše Cesarića iz pjesme "Povratak", čiji naslov nosi i moj večerašnji povratnički blog-post. Prošlo je gotovo dva mjeseca otkad sam zadnji puta pisala, pa je sada, nakon što sam se vratila s mora, krajnje vrijeme da pišem češće. Koliko će biti izvedivo. Kao i uvijek haha

Sve u svemu, matura je završila pozitivno, čisto okej haha I ja i svi moji iz razreda smo prošli i riješili se tog stresa i ogromne muke. U prijevodu: Da, dobila sam 2 iz matematike! haha Koliko je viša razina teška, govori vam činjenica da su ljudi koji su upisali matematiku ili fiziku, višu razinu položili s 3. Toliko o tome koliko je obrazovni program, ono što nas uče na nastavi usklađen s državnom maturom na temelju koje upisujemo fakultet. Grozno. Mjesta za napredak definitivno ima. Čak smo o tome mogli nešto napisati, dati svoje mišljenje, u eseju na državnoj maturi čija je tematika na višoj razini bila povezana sa školstvom. 

radni stol svakog marljivog učenika / studenta

Što se općenito tiče mature, smatram da je medijski prenapuhana. Nije toliko teška ako redovito radite sve četiri godine. Svaki razred sam prošla s odličnim, a za svaki test na maturi sam se u prosjeku pripremala 2 tjedna. Polagala sam sve više razine. Engleski sam dobila 3 (1 bod za 4 :P), Hrvatski 4 (1% za 5), matematiku 2 i psihologiju 4. Hrvatski mi nije bio težak, engleski je bilo dosta zeznuto čitanje s razumijevanjem jer slože tako da se teško odlučiti za samo jedan točan odgovor. Psihologija je bila okej, samo je isto bilo koje pitanje malo zeznuto, da si u dilemi odlučiti se za metodu koja se koristila i sl. I u konačnici, matematika mi je bila najteža, kao i velikoj većini. Stoga je moj savjet, ako vam ne treba za faks viša razina matematike, nemojte ju prijaviti jer nije baš mačji kašalj haha Niža je okej i to se da položiti, ali viša razina ipak iziskuje puno puno više pripreme i uloženog truda i rada. 

Kako bilo da bilo, nakon mature i silnih prijemnih, upisala sam se konačno na željeni fakultet, svoj prvi izbor: socijalnu pedagogiju na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu :) Iako sam dugo htjela upisati psihologiju, nekako sam se predomislila kad sam malo pobliže pogledala kolegije koje bi slušala na svakom faksu. Zatim sam razgovara s već postojećim studentima na tim faksevima koji su me interesirali i ipak se odlučila za socijalnu pedagogiju :) Usmeni je super prošao, to je bio prijemni na erf-u, što mi je dalo dodatni vjetar u leđa i onda sam odlučila da je to to :)

evo s čime se bavi svaki studijski smjer na erf-u :)

Prije koji dan dobila sam i rezultate s natječaja za smještaj u studentski dom. Mene su smjestili u Studentski dom Stjepan Radić, popularno zvano Sava :D Od Save do faksa imam kakvih sat vremena javnim prijevozom, ali nema veze :) Borongaj gdje je moj faks malo je udaljen od tih domova, a imaju tamo menzu, klupice i onak lijepi prostor za šetnju haha, stoga bi fakat bilo super da naprave  i studentski dom tamo da mi s Borongaja ne moramo toliko putovati, a to je kako sam čula već u planu :) Tako da sam trenutno sretna zbog svega (upala sam na željeni faks i dobila sam smještaj u studentskom domu), ali i pomalo uzbuđena jer ipak za nešto više od mjesec dana bit ću u Zagrebu. Udaljena od svoje obitelji, prijatelja, poznate okoline, bačena u potpuno nov scenarij s bezbroj novih ljudi, lokacija i informacija haha Ali u tome je radost življenja :) Bilo bi nam dosadno da je uvijek baš sve isto :D

Studentski dom Stjepan Radić iz zraka 
Na stranu s mojim nastavkom obrazovanja, u srijedu sam se vratila s mog najdužeg godišnjeg odmora ikad haha 3 i pol tjedna provela sam na moru, u mom predivnom Šišanu. Šišan je selo u blizini Medulina, dakle Pule, u Istarskoj županiji :) Čisto more. Ne prevelika gužva. Stijene. Netaknuta priroda. Ribe. Školjke. Kad kreneš plivati, ne možeš stati. More te zove i vuče, kao da govori: "Dođi k meni, plivaj dalje!" <3 Sukladno tome, tamo sam provela najljepših 3 i pol tjedna svog dosadašnjeg života haha Jedan poseban post posvetit ću moru gdje ću vas obasipati mnoštvom slika predivne Istre. Pa kroz koji dan očekujte slike zalaska sunca, mora, plaže, ljudi u sjeni, večernjeg gradskog života, brodova, svih simbola mog ovogodišnjeg odmora, a do tada bacite pogled na ovu jednu haha :) Da ne duljim, želim vam ugodan ostatak vikenda, čujemo se uskoro :)


Nema komentara:

Objavi komentar