četvrtak, 24. kolovoza 2017.


*NAKIT BY DANIJELA HABUNEK*

leptirica

Danas vam predstavljam jednu odličnu dizajnericu nakita, Danijelu Habunek. Sve pratiteljice mode jaaako dobro znaju da je odjeća bez nakita beživotna te da rijetko koja odjevna kombinacija zaista bude zapažena od strane drugih, a da nema nakita. Nakit upotpunjuje svaku naoko dosadnu odjevnu kombinaciju. Nakit koji je meni, kao velikoj obožavateljici mode i nakita, posebno zapeo za oko, jest nakit koji izrađuje dizajnerica Danijela Habunek. Upravo iz tog razloga, odlučila sam odabrati njezin brend kao sponzora nagradne igre koja počinje u subotu na facebook stranici moje radijske emisije "Bijele starke" :)

odlična  kombinacija crne i bež <3
predivan komplet

idealna ogrlica za nadolazeću jesen

Danijela izrađuje izuzetno maštovit nakit po veoma pristupačnim cijenama. Budući da obožavam nakit, već sam naručivala od mnogih dizajnerica, ali mogu reći kako je Danijelin nakit daleko povoljniji te izuzetno kvalitetan i lijep. Ja sam očarana. Osobno sam i sama već u više navrata naručivala od nje i moram reći da je uvijek razveselila mene kao i što sam i ja razveselila osobe kojima sam darovala nakit koji je ona izradila. Mislim da to samo po sebi dovoljno govori. Ako joj se javite na fejsu u inbox s nekim upitom u vezi nakita, veoma brzo ćete dobiti odgovor, što smatram da je poprilično bitno i velika prednost. Plus toga, ako želite nešto što još nije izradila, neki unikatan prsten ili pak ogrlicu, ona će vam veoma rado izaći u susret i odlično odraditi taj mali izazov koji pred nju postavite. Tako je, između ostalog, nastala i ova moja predivna ogrlica s leptirima koje ja obožavam <3 Stoga, ako imate neke svoje posebne želje, slobodno joj ih kažite, učinit će sve da ih ispuni i učiniti vas sretnima :)

moja ogrlica puna leptirića <3

predivan nježan ružićasti kompletić

Nakit by Danijela Habunek u ponudi ima ogrlice raznih boja s dodacima perlica, kristalića, cvjetića od tkanine, lanaca, špaga... Osim ogrlica koje će Danijela rado napraviti baš po vašem ukusu, ona također izrađuje i narukvice, naušnice, prstenje, rajfove, broševe, a u ponudi odnedavno ima i remen za primjerice haljine i tunike.

ljeto je savršeno za šarenilo

jedna predivna bež resanka

savršen komplet (ogrlica + naušnice + prsten)

Svakako vas pozivam da posjetite njenu facebook stranicu "Nakit by D. Habunek", podržite je lajkom i proučite nakit u ponudi i vjerujem da ćete pronaći nešto baš za sebe. Vjerujte mi, neće vas razočarati. Ja sam dosada naručivala kod nje već 3 puta i uvijek sam jako jako zadovoljna. Naravno, također vas pozivam da se uključite u nagradnu igru koja će krenuti ove subote na facebook stranici emisije "Bijele starke" gdje ćete moći osvojiti jednu od dvije odabrane narukvice koje je izradila Danijela Habunek. Uživajte u nakitu i ugodan vam ostatak dana. :) 

sličnu imam ja i oduševljena sam <3

Nema komentara:

Objavi komentar